چگونه ایده های تان را منتشر کنید
۲۹ مهر ۱۳۹۷در جهانی با انتخاب های بسیار زیاد و فرصت بسیار کم، انتخاب بدیهی ما چشم پوشی از چیزهای عادی است. مرشد بازاریابی «سث گدین» می گوید که چرا وقتی که هدف جلب توجه ماست، ایده های بد یا عجیب موفق تر از ایده های خسته کننده اند.
نوشتههای مرتبط:
شانس به ندرت مانند برخورد رعد و برق است، مستقل از اطراف و دراماتیک است، بیشتر شبیه باد است، به طور مداوم در حال وزیدن است. گرفتن آن آسان است اما واضح نیست. پروفسور تینا سیلیگ، استاد دانشکده مهندسی دانشگاه استنفورد، در این گفتار دقیق، سه روش غیر منتظره برای افزایش شانس و توانایی شما …
“هرگز نمایش آمار را به این صورت ندیده اید. با قدرت بیان نمایشی و فوریت یک گوینده ورزشی، متخصص آماری هانس رولینگ شایعات “” جهان در حال توسعه”” که چنین نام گرفته است را پوچ می سازد. “
با دایره المعارفی که اطلاعاتش رنگ کهنگی به خود گرفته است چه می کنید؟ بریان دتمر هنرمند، به کمک اسکاپر و نگاهی نافذ برای چیدمانی دقیق، یا ساخت مجسمه هایی زیبا و باورنکردنی، جانی تازه به کتابهای کهنه می بخشد.
0 دیدگاه برای “چگونه ایده های تان را منتشر کنید”
دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.