چگونه ایده های تان را منتشر کنید
۲۹ مهر ۱۳۹۷در جهانی با انتخاب های بسیار زیاد و فرصت بسیار کم، انتخاب بدیهی ما چشم پوشی از چیزهای عادی است. مرشد بازاریابی «سث گدین» می گوید که چرا وقتی که هدف جلب توجه ماست، ایده های بد یا عجیب موفق تر از ایده های خسته کننده اند.
نوشتههای مرتبط:
واقعاً درباره پشهها چه میدانیم؟ شغل فردروس اکومو گرفتن حشرات ناقل بیماری و مطالعه آنهاست — با این امید که جمعیت آنها را از بین ببرد. به اکومو برای یک گردش در خط مقدم تحقیق در رابطه با پشهها ملحق شوید، چون او به طور مفصل بعضی از روشهای غیرمتعارف تیمش در موسسه سلامت ایفاکارا …
برای جیسون دیکر تیلور مجسمهساز، اقیانوس چیزی بیش از یک منبع الهام است– آنجا موزه و فضای نمایشگاه است. تیلور مجسمههایی از اشکال انسانی و زندگی پیش پا افتاده را خلق میکند و آنها را در کف اقیانوس غرق میکند، جاییکه آنها جزیی از دریا میشوند و از سنگهایی بیجان به زیستگاههای سرشار از زندگی …
در کنفرانس سال ۲۰۰۸ ٬ طراح پازل مشهور اسکات کیم ما را به قاب ذهن یک طراح معما میبرد. نمونههایی از کار خود را نشان میدهد٬ بعضی از معروف ترین نمونهها را نمایش میدهد و جذبهای که الهام بخش بهترین کارهایش بوده را به اشتراک میگذارد.
0 دیدگاه برای “چگونه ایده های تان را منتشر کنید”
دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.