چگونه ایده های تان را منتشر کنید
۲۹ مهر ۱۳۹۷در جهانی با انتخاب های بسیار زیاد و فرصت بسیار کم، انتخاب بدیهی ما چشم پوشی از چیزهای عادی است. مرشد بازاریابی «سث گدین» می گوید که چرا وقتی که هدف جلب توجه ماست، ایده های بد یا عجیب موفق تر از ایده های خسته کننده اند.
نوشتههای مرتبط:
پاتریشیا بورخات – فیزیکدان – دو مورد جدید از مواد اولیه جهان را برای ما روشن می کند: ماده تاریک و انرژی تاریک. این دو که روی هم رفته بیش از ۹۶ درصد آنچه در جهان وجود دارد را می سازند، قابل اندازه گیری یا مشاهده مستقیم نیستند ولی تاثیرشان در دنیا بسیار زیاد است.
زمانی که نوزادی به دنیا می آید، مادری نیز متولد می شود– اما طبیعت ( و گاهی متغیر) فرایند مادر شدن اغلب به خاطر خجالت و اشتباه گرفتن با افسردگی پس از زایمان در سکوت می ماند. در این سخنرانی کوتاه و آموزنده، الکساندر ساکس، روانپزشک تولید مثل، به طور مفصل احساس مادر شدن را …
استیون پینکر در معرفی کتاب خود « مواد تفکر » ، نگاهی دارد به زبان و نقش آن در بیان آنچه که در ذهن ما می گذرد و اینکه چگونه واژه هایی که ما برای گفتگو کردن بر می گزینیم بیش از آنچه که ما درک می کنیم پیام منتقل می کنند.
0 دیدگاه برای “چگونه ایده های تان را منتشر کنید”
دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.