“روری سوترلند” : درس های زندگی از یک کارمند شرکت تبلیغاتی
۱۰ آبان ۱۳۹۷تبلیغات با تغییر درک ما به ارزش یک محصول تجاری بیش از مقدار واقعی آن می افزایند. “روری سوترلند” ادعای جسورانه ای می کند که یک تغییر در ارزش ظاهری می تواند به اندازه ی چیزی که به آن ارزش “واقعی” می گوییم برای ما مهم باشد — و نتیجه گیری او پیامد های جالبی …
نوشتههای مرتبط:
در قسمت پیشین نکاتی را در خصوص نحوه ارائه مطالب به شکل مؤثر که بتواند نظر مخاطبین را جلب کند، سخن گفته شد. ادامه مطالب برای افزایش مهارتهای شما در سخنرانی ضروری است. ۷. داستان بگویید. آدمیزاد ساخته شده است تا به داستانها، واکنش نشان بدهد. داستانها در جلب توجه و بخاطر سپردن مطالب کمک …
اگر فکر می کنید دموکراسی معیوب است، این یک راه حل است: بیایید مردم ناشناس را جایگزین سیاستمداران کنیم. برت هنینگ نویسنده و فعال راه حلی قانع کننده را برای دموکراسی بر اساس قرعه، یا انتخاب تصادفی دست اندرکاران حکومت ارائه می دهد — نظامی که ریشه در آتن کهن دارد که متکی است بر …
یک شهر را زیبا کنید، فساد مالی کنترل میشود. ادی راما، این مسیر ساده رو بعنوان شهردار تیرانا در آلبانی انتخاب کرد، جایی که توانست غرور و افتخار را به شهروندانش با بازگرداندن فضاهای عمومی و رنگارنگ هدیه کند. با پروژه هایی که مردم اولویت اول آنها بودند، راما جرم را کاهش داد و به …
0 دیدگاه برای ““روری سوترلند” : درس های زندگی از یک کارمند شرکت تبلیغاتی”
دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.