“روری سوترلند” : درس های زندگی از یک کارمند شرکت تبلیغاتی
۱۰ آبان ۱۳۹۷تبلیغات با تغییر درک ما به ارزش یک محصول تجاری بیش از مقدار واقعی آن می افزایند. “روری سوترلند” ادعای جسورانه ای می کند که یک تغییر در ارزش ظاهری می تواند به اندازه ی چیزی که به آن ارزش “واقعی” می گوییم برای ما مهم باشد — و نتیجه گیری او پیامد های جالبی …
نوشتههای مرتبط:
دانیل تامت ” بیماری ” همحسی ” زبانی، عددی و تصویری دارد– بدین معنی که برداشتهای او از واژهها، اعداد و رنگها به یکدیگر بافته میشوند و شیوۀ جدیدی از درک و فهم از جهان را ایجاد میکنند. دانیل تامیت، نویسندۀ کتاب ” تولد در روز آبی (غمگین) “، هنر خود و شور و اشتیاقش …
استفن لاولر از مایکروسافت گشتى گردبادگونه در «زمین مجازی» ارائه می کند، حرکت کردن رو به بالا، پایین و از میان نماهاى شهرى فوق ماورایى آن با شناورى خیره کننده، شاهکارى برجسته که مقادیر متناوبى از داده را براى آوردن به مرکز ایجاب مى کند.
برای یک سال کامل، جاکوبز به دنبال هر نکته توصیه شده ای برای سلامتی که می توانست انجام دهد ، بود — از استفاده از کرم های ضد آفتاب به اندازۀ یه استکان تا پوشیدن کلاه ایمنی دوچرخه سواری در حالی که خرید میکرد.
0 دیدگاه برای ““روری سوترلند” : درس های زندگی از یک کارمند شرکت تبلیغاتی”
دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.