“روری سوترلند” : درس های زندگی از یک کارمند شرکت تبلیغاتی
۱۰ آبان ۱۳۹۷تبلیغات با تغییر درک ما به ارزش یک محصول تجاری بیش از مقدار واقعی آن می افزایند. “روری سوترلند” ادعای جسورانه ای می کند که یک تغییر در ارزش ظاهری می تواند به اندازه ی چیزی که به آن ارزش “واقعی” می گوییم برای ما مهم باشد — و نتیجه گیری او پیامد های جالبی …
نوشتههای مرتبط:
دگرگون کننده ترین چیزی که می توانید امروزه برای مغزتان انجام دهید چیست؟ وندی سوزوکی عصب شناس معتقد است که ورزش! چنان که سوزوکی در مورد این علم که چگونه تمرین کردن می تواند حالات و حافظه ما را تقویت کند، صحبت می کند شما به باشگاه رفتن تشویق می شوید — تا از مغزتان …
اِستِفان سَگمایستِر، طراح معروف، سخنرانی کوتاه و لطیفه داری را درباره ی آموخته های زندگی که از طریق مُدهای شگفت آور طراحی ابراز شدند (بضمیمه میمونهای بادی) را با ما در میان میگذارد.
دن دنت فیلسوف با یک داستان ساده از یک مورچه شروع کرده و با بیان ایده های جالب سعی در ساخت دلیلی قدرتمند برای وجود “مم” ها میکند; “مم” ها مفاهیمی هستند که به معنای واقعی کلمه زنده اند.











0 دیدگاه برای ““روری سوترلند” : درس های زندگی از یک کارمند شرکت تبلیغاتی”
دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.