اریک هرشمن دربارهی گزارش بحران با کمک پیامک
۹ آبان ۱۳۹۷در TED 2009، اریک هرشمن داستان جالب توجه “اوشاهیدی” را تعریف می کند که یک برنامه ی تلفیقی گوگل مپ است که به کنیایی ها اجازه داد خشونت های انتخابات سال ۲۰۰۸ را به وسیله ی پیامک از طریق تلفن همراه گزارش و ردگیری کنند و اکنون برای ادامه ی نجات جان انسان ها در …
نوشتههای مرتبط:
“دیوید پُگ” ، مقاله نویس تکنولوژی در مجلۀ نیویورک تایمز، یک گلچین طنز آمیز کوچکی دربارۀ iTunes و جنگ بر سر دانلود موزیک را اجرا می کند، در این قطعه برخی کلمات “سانی و شِر”( Sonny Cher نوعی موسیقی پاپ ) و “ویلیج” (Village People گروه موسیقی ) وجود دارد.
نه روز قبل از (سخنرانی) ۲۰۰۸ TED، دیوید هافمنِ فیلمساز، تقریبا همه ی داراییش را در آتشسوزی یی از دست داد که خانه، محل کار و نتیجه ی ۳۰ سال جمع آوریش را از بین برد. او نگاهی به زندگیِ قبلِ خود که نابود شده می کند و به آینده چشم می دوزد.
تبلیغات با تغییر درک ما به ارزش یک محصول تجاری بیش از مقدار واقعی آن می افزایند. “روری سوترلند” ادعای جسورانه ای می کند که یک تغییر در ارزش ظاهری می تواند به اندازه ی چیزی که به آن ارزش “واقعی” می گوییم برای ما مهم باشد — و نتیجه گیری او پیامد های جالبی …
0 دیدگاه برای “اریک هرشمن دربارهی گزارش بحران با کمک پیامک”
دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.