چگونه ایده های تان را منتشر کنید
۲۹ مهر ۱۳۹۷در جهانی با انتخاب های بسیار زیاد و فرصت بسیار کم، انتخاب بدیهی ما چشم پوشی از چیزهای عادی است. مرشد بازاریابی «سث گدین» می گوید که چرا وقتی که هدف جلب توجه ماست، ایده های بد یا عجیب موفق تر از ایده های خسته کننده اند.
نوشتههای مرتبط:
بیل استون , یک غارنورد مستقل کاوشگر است که به عمق ژرف ترین ورطه های زمین رفته است , او تلاش های خود را پیرامون حفاری یخ در کره ماه برای دستیابی به سوخت در فضا و همین طور ساختن یک روبات خودکار برای مطالعه اروپا (ماه سیاره مشتری) شرح می دهد.
سوزان بلکمور مِم ها را مورد مطالعه قرار می دهد. مم [Meme] یعنی ایده هایی که خودشان را از یک مغز به مغز دیگر کپی می کنند، درست مثل یک ویروس. در همین راه او یک ادعای جسورانه جدید نیز مطرح می نماید: انسان نوع جدیدی از مم تولید کرده است؛ که تِم [Teme] نام …
ناخدا چارلز مور از موسسهء تحقیقات دریایی آلگالیتا (Algalita) برای اولین بار ناحیهء عظیم زبالهء اقیانوس آرام — ضایعات شناور بی پایانی از زبالهء پلاستیکی — را کشف کرد. او حالا توجه ها را به مسألهء نفس گیر رو به رشد زباله های پلاستیکی در دریاهای ما جلب می کند.













0 دیدگاه برای “چگونه ایده های تان را منتشر کنید”
دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.