چگونه ایده های تان را منتشر کنید
۲۹ مهر ۱۳۹۷در جهانی با انتخاب های بسیار زیاد و فرصت بسیار کم، انتخاب بدیهی ما چشم پوشی از چیزهای عادی است. مرشد بازاریابی «سث گدین» می گوید که چرا وقتی که هدف جلب توجه ماست، ایده های بد یا عجیب موفق تر از ایده های خسته کننده اند.
نوشتههای مرتبط:
“کن رابینسون (Sir Ken Robinson) به طرز سرگرم کننده و در عین حال بسیار تکان دهنده ای استدلال می کند که یک سیستم آموزش و پرورش باید خلاقیت را پرورش بدهد و نه اینکه آن را سرکوب کند. “
اگر رنگ بنفش (ultra violet : منظور رنگ سال ۲۰۱۸ است) شاخصه ی طراحی مد امسال است پس به جرات میتوان گفت امسال مدهای جسورانهای خواهیم دید. با ورود به سال ۲۰۱۸ از همکاران و دوستان طراح خود خواستیم تا ایدههایشان را درباره ی مد سال با ما در میان بگذارند تا ما بتوانیم از …
یک اقتصاد جهانی پایدار و سودبخش چه شکلی است؟ “مثل یک دونات است،” کیت راورث اقتصاددان آکسفورد میگوید. در یک سخنرانی جذاب و درجه یک، او توضیح میدهد که ما چطور میتوانیم کشورها را از چاله بیرون بکشیم — جایی که مردم در احتیاجات ضروری زندگی درماندهاند — و اقتصادهای احیاگر و توزیعی را خلق …









0 دیدگاه برای “چگونه ایده های تان را منتشر کنید”
دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.