چگونه ایده های تان را منتشر کنید
۲۹ مهر ۱۳۹۷در جهانی با انتخاب های بسیار زیاد و فرصت بسیار کم، انتخاب بدیهی ما چشم پوشی از چیزهای عادی است. مرشد بازاریابی «سث گدین» می گوید که چرا وقتی که هدف جلب توجه ماست، ایده های بد یا عجیب موفق تر از ایده های خسته کننده اند.
نوشتههای مرتبط:
در این اجرای خلاصه و با استفاده از تصاویر مختلف از سال ۲۰۰۲، کریستوفر سی. دیم، طراح، دربارهی بازطراحی یک تریلر کلاسیک آمریکایی صحبت میکند: تریلر مسافرتی ایر استریم.
اگر یک شعر را بخوانید و تحت تاثیر آن قرار بگیرید، اما بعد متوجه شوید که در واقع توسط یک رایانه نوشته شده است، آیا احساس متفاوتی از آن تجربه خواهید داشت؟ آیا فکر خواهید کرد که رایانه خود آن را بیان کرده و خلاقیت داشته است، یا احساس می کنید که با یک حقه …
هفته ها بعداز راه اندازی منشور شفقت، کارن آرمسترانگ به نقش دین در قرن بیست و یکم ، نگاهی می اندازد: آیا اصول اعتقادی آن، ما را از هم جدا می کند؟ یا بخاطر مصلحت عمومی ، ما را متحد می کند؟ او کاتالیزورهایی را بررسی می کند که می توانند مذاهب جهان را به …
0 دیدگاه برای “چگونه ایده های تان را منتشر کنید”
دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.