چگونه ایده های تان را منتشر کنید
۲۹ مهر ۱۳۹۷در جهانی با انتخاب های بسیار زیاد و فرصت بسیار کم، انتخاب بدیهی ما چشم پوشی از چیزهای عادی است. مرشد بازاریابی «سث گدین» می گوید که چرا وقتی که هدف جلب توجه ماست، ایده های بد یا عجیب موفق تر از ایده های خسته کننده اند.
نوشتههای مرتبط:
چاپ سه بعدی از اواخر دهه ۱۹۷۰، به طور کمال رشد یافته است؛ اسکایلر تیبیتز، در حال آفرینش گام بعدی است، که آن را چاپ سه بعدی می نامد، که بعد چهارم در آن زمان است. این تکنولوژی در حال ظهور، به ما اجازه می دهد اشکالی را بسازیم که می توانند خود را بازآرایی …
بخش عمدهای از جهان به آب تمیز و آشامیدنی دسترسی ندارد. مهندس مایکل پریچارد [Michael Pritchard] کاری در موردش انجام داده — با اختراع یک فیلتر قابل حمل بنام Lifesaver، که میتواند تهوع آمیزترین آبها را در عرض چند ثانیه قابل آشامیدن کند. یک نمایش خارق العاده از TEDGlobal در سال ۲۰۰۹.
آیا لغت نامه محبوب کاغذی محکوم به فناست؟ در این سخنرانی بسیار پربار، اِرین مککین نگاهی میاندازد به روشهای متعددی که لغتنامههای چاپی امروز در حال تغییر هستند.
0 دیدگاه برای “چگونه ایده های تان را منتشر کنید”
دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.