چین چگونه آینده خرید را تغییر میدهد
۱۴ مهر ۱۳۹۷چین آزمایشگاه عظیمی از نوآوری است، این را آنجلا ونگ، متخصص در خرده فروشی میگوید و در این آزمایشگاه، همه چیز روی تلفنهای مردم اتفاق میافتد. پانصد میلیون مصرف کننده چینی — معادل جمعیت آمریکا، انگلیس و آلمان روی هم — مداوماً خریدهایشان را از طریق شبکه تلفن همراه انجام میدهند، حتی در فروشگاههای معمولی …
نوشتههای مرتبط:
پیتر دیاماندیس، بنیانگذار ایکس پرایز تعریف میکند که چگونه به رویای استیون هاوکینگ برای رفتن به فضا جامهٔ عمل پوشانده — با پرواز با یکدیگر به بالای اتمسفر و تجربه بیوزنی در جاذبه صفر.
در TED 2009، اریک هرشمن داستان جالب توجه “اوشاهیدی” را تعریف می کند که یک برنامه ی تلفیقی گوگل مپ است که به کنیایی ها اجازه داد خشونت های انتخابات سال ۲۰۰۸ را به وسیله ی پیامک از طریق تلفن همراه گزارش و ردگیری کنند و اکنون برای ادامه ی نجات جان انسان ها در …
نمودار ابزاری است که میتوانید بوسیله آن اطلاعات را به صورت گرافیکی به دیگران عرضه کنید. ارایه نمودار در پاورپوینت به مخاطبان شما این امکان را میدهد که مفاهیم نهفته در پشت اعداد را به راحتی درک کرده و به مقایسه آنها بپردازند. انواع نمودارها: در پاورپوینت انواع مختلفی از نمودارها وجود دارد. برای استفاده …












0 دیدگاه برای “چین چگونه آینده خرید را تغییر میدهد”
دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.