چین چگونه آینده خرید را تغییر میدهد
۱۴ مهر ۱۳۹۷چین آزمایشگاه عظیمی از نوآوری است، این را آنجلا ونگ، متخصص در خرده فروشی میگوید و در این آزمایشگاه، همه چیز روی تلفنهای مردم اتفاق میافتد. پانصد میلیون مصرف کننده چینی — معادل جمعیت آمریکا، انگلیس و آلمان روی هم — مداوماً خریدهایشان را از طریق شبکه تلفن همراه انجام میدهند، حتی در فروشگاههای معمولی …
نوشتههای مرتبط:
وقتی گاستون آکوریو در سالهای ۱۹۹۰ میلادی رستوران خود «آسترید و گاستون» که حالا شهرت جهانی یافته را باز کرد، هیچ کس فکر نمیکرد او غذای خانگی پرویی که با آن بزرگ شده را به آشپزی لوکس ارتقا دهد. نزدیک سی سال و یک حرفه پر داستان بعد، آشپز از باقی ما میخواهد که ریشههای …
جاناتان هایت – روانشناس – پنج ارزش اخلاقی که مبنای گرایشهای سیاسی ما و اینکه آیا ما چپ گرا یا راست گرا یا میانه رو هستیم را بررسی می کند. این سخنرانی نگاه تازه ای به ارزشهایی است که لیبرالها یا محافظه کارها به آنها بیشتر اهمیت می دهند.
چه اتفاقی میفته وقتی یک سیاه پوست اسپن را ملاقات میکنه؟ خواننده/ترانه سرا استو با هوش و شوخ طبعی اش که به کارش شخصیت خاصی میدهد، میخواهد به شما بگوید چه اتفاقی میافتد .(راهنمایی :این یک سرزمین عجایب زمستانی در دل یک حیوان است.”)استیو بر روی صحنه به همکارش هدی رودوالد(باس)وجان اسپورنی(ارگ و گیتار) ملحق …








0 دیدگاه برای “چین چگونه آینده خرید را تغییر میدهد”
دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.