فروش و بازاریابی، فیلم ارائه‌های جذاب، کسب‌وکار

چین چگونه آینده خرید را تغییر می‌دهد

۱۴ مهر ۱۳۹۷

چین آزمایشگاه عظیمی از نو‌آوری است، این را آنجلا ونگ، متخصص در خرده فروشی می‌گوید و در این آزمایشگاه، همه چیز روی تلفن‌های مردم اتفاق می‌افتد. پانصد میلیون مصرف کننده چینی — معادل جمعیت آمریکا، انگلیس و آلمان روی هم — مداوماً خرید‌هایشان را از طریق شبکه تلفن همراه انجام می‌دهند، حتی در فروشگاه‌های معمولی …

چین آزمایشگاه عظیمی از نو‌آوری است، این را آنجلا ونگ، متخصص در خرده فروشی می‌گوید و در این آزمایشگاه، همه چیز روی تلفن‌های مردم اتفاق می‌افتد. پانصد میلیون مصرف کننده چینی — معادل جمعیت آمریکا، انگلیس و آلمان روی هم — مداوماً خرید‌هایشان را از طریق شبکه تلفن همراه انجام می‌دهند، حتی در فروشگاه‌های معمولی کنار خیابان. این تحول در آینده خرید چه معنی دارد؟ چیز‌های بیشتری درباره این کار معمول یاد بگیریم، وقتی دیگرهمه چیز خیلی راحت، خیلی منعطف و خیلی اجتماعی شده است.

0 دیدگاه برای “چین چگونه آینده خرید را تغییر می‌دهد”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “چین چگونه آینده خرید را تغییر می‌دهد” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

علوم مهندسی

پیتر دیاماندیس، بنیانگذار ایکس پرایز تعریف می‌کند که چگونه به رویای استیون هاوکینگ برای رفتن به فضا جامهٔ عمل پوشانده — با پرواز با یکدیگر به بالای اتمسفر و تجربه بی‌وزنی در جاذبه صفر.

تکنولوژی

در TED 2009، اریک هرشمن داستان جالب توجه “اوشاهیدی” را تعریف می کند که یک برنامه ی تلفیقی گوگل مپ است که به کنیایی ها اجازه داد خشونت های انتخابات سال ۲۰۰۸ را به وسیله ی پیامک از طریق تلفن همراه گزارش و ردگیری کنند و اکنون برای ادامه ی نجات جان انسان ها در …

نحوه ساخت پاورپوینت

نمودار ابزاری است که می‌توانید بوسیله آن اطلاعات را به صورت گرافیکی به دیگران عرضه کنید. ارایه نمودار در پاورپوینت به مخاطبان شما این امکان را می‌دهد که مفاهیم نهفته در پشت اعداد را به راحتی درک کرده و به مقایسه آن‌ها بپردازند. انواع نمودارها: در پاورپوینت انواع مختلفی از نمودارها وجود دارد. برای استفاده …