چین چگونه آینده خرید را تغییر میدهد
۱۴ مهر ۱۳۹۷چین آزمایشگاه عظیمی از نوآوری است، این را آنجلا ونگ، متخصص در خرده فروشی میگوید و در این آزمایشگاه، همه چیز روی تلفنهای مردم اتفاق میافتد. پانصد میلیون مصرف کننده چینی — معادل جمعیت آمریکا، انگلیس و آلمان روی هم — مداوماً خریدهایشان را از طریق شبکه تلفن همراه انجام میدهند، حتی در فروشگاههای معمولی …
نوشتههای مرتبط:
شاید تا به حال متوجه شدهاید که تبدیل کردن ایده به ارائه آن طور که به نظر میآید کار سادهای نیست. احتمالا ساعات بسیاری در وب سایتهای مختلف به دنبال منبع برای طراحی ارائه گشتهاید و مطمئنا ترجیح دادهاید منابعتان رایگان باشد. گاهی اوقات شروع کردن یک ارائهی جدید کار سختی است. سازماندهی افکار برای …
هنگامیکه اسلایدهای خود را به طور معمولی ذخیره میکنیم در حقیقت فایلی با پسوند ppt ایجاد کردهایم ، از خصوصیات این نوع فایلها این است که هنگام اجرا حتما باید برنامهی PowerPoint روی سیستم موجود باشد و فایل ذخیره شده در برنامهی اصلی باز میشود و زمانی که بخواهیم فایل خود را ویرایش کنیم از …
ابتدا کیت بری به ما نشان می دهد که چگونه ذهن ما بدن ما را گول می زند – این کار را با یک شعبده بازی انجام می دهد که از طریق اینترنت نیز قابل مشاهده است. سپس حاضرین را وارد شاهکارهایی از جادوگری های ذهنی خیره کننده (و حتی کمی خطرناک) می کند.
0 دیدگاه برای “چین چگونه آینده خرید را تغییر میدهد”
دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.