“روری سوترلند” : درس های زندگی از یک کارمند شرکت تبلیغاتی
۱۰ آبان ۱۳۹۷تبلیغات با تغییر درک ما به ارزش یک محصول تجاری بیش از مقدار واقعی آن می افزایند. “روری سوترلند” ادعای جسورانه ای می کند که یک تغییر در ارزش ظاهری می تواند به اندازه ی چیزی که به آن ارزش “واقعی” می گوییم برای ما مهم باشد — و نتیجه گیری او پیامد های جالبی …
نوشتههای مرتبط:
سرمایه گذار, “یوسی واردی” مقاله ای در باره خطرات وبلاگ نویسی ارائه میدهد. بویژه برای مردان!
تصور کن ملوان یک کشتی غرق شده سرگردان در اقیانوس بی کران آرام هستی. می توانی یکی از سه مسیر را انتخاب کنی و خود و همراهانت را نجات بدهی — اما هر کدام از این انتخاب ها عواقب ترسناکی هم دارند. چگونه انتخاب می کنی؟ کارن تامپسون واکر رمان نویس با روایت داستان کشتی …
پی زمین لرزه و سونامی ۲۰۱۱ ژاپن، عکسهای آسیب دیده و گم شدۀ خانواده ها و عزیزان آنها، در بین خرابه ها آمیخته شده بود. روتوش گرِ عکس، بکی منسون، با یاری داوطلبان محلی و گروه جهانی همکارانی که از طریق اینترنت گرد هم آورد، کمک کرد و عکسها را تمیز و مرمت کردند و …
0 دیدگاه برای ““روری سوترلند” : درس های زندگی از یک کارمند شرکت تبلیغاتی”
دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.