“روری سوترلند” : درس های زندگی از یک کارمند شرکت تبلیغاتی
۱۰ آبان ۱۳۹۷تبلیغات با تغییر درک ما به ارزش یک محصول تجاری بیش از مقدار واقعی آن می افزایند. “روری سوترلند” ادعای جسورانه ای می کند که یک تغییر در ارزش ظاهری می تواند به اندازه ی چیزی که به آن ارزش “واقعی” می گوییم برای ما مهم باشد — و نتیجه گیری او پیامد های جالبی …
نوشتههای مرتبط:
در حال حاضر چیزهای بسیار تکان دهندهای وجود دارد — طوفانهای سهمگین، حملات تروریستی مرگبار، هزاران مهاجر که زیر امواج ناپدید میشوند و جنبشهای افراطی آشکارا رو به افزایش است. آیا ما با سرعتی پاسخ میدهیم که این بحرانهای متداخل از ما تقاضایی دارند؟ نائومی کلین، نویسنده و فعال، مطالعاتی را در مورد اینکه چگونه …
شکارچی ویروس ناتان والف با بیان دوگام مقابل بیماریهای همهگیر بعدی را فریب میدهد: کشف ویروسهای مرگبار جدید در جایی که برای اولین بار پدیدار میشوند_انتقال این ویروسها از حیوانات به انسانها از میان شکارچیهای ضعیف محروم در آفریقا_قبل از این که آنها میلیونها زندگی را بگیرند.
تیم براون، طراح، در همایش بازی جدی در سال ۲۰۰۸، درباره ی ارتباط تنگاتنگ تفکر خلاقانه و بازی سخن می گوید و نمونه های فراوانی ارائه می کند که می توانید در منزل امتحان کنید (بجز یک مورد که شاید نباید امتحانش کنید).
0 دیدگاه برای ““روری سوترلند” : درس های زندگی از یک کارمند شرکت تبلیغاتی”
دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.