“روری سوترلند” : درس های زندگی از یک کارمند شرکت تبلیغاتی
۱۰ آبان ۱۳۹۷تبلیغات با تغییر درک ما به ارزش یک محصول تجاری بیش از مقدار واقعی آن می افزایند. “روری سوترلند” ادعای جسورانه ای می کند که یک تغییر در ارزش ظاهری می تواند به اندازه ی چیزی که به آن ارزش “واقعی” می گوییم برای ما مهم باشد — و نتیجه گیری او پیامد های جالبی …
نوشتههای مرتبط:
عصب شناسان و کریستوفر دی چارمز(مخترع)، روشی جدید برای استفاده از FMRI نشان می دهند که فعالیت های مغز–افکار، احساسات، درد– را در لحظه وقوع نشان می دهد. به عبارتی دیگر، می توانید احساسات خود را به چشم ببینید.
سوآمی دینندا سرسوتی، درباره ی مراقبه ی شخصی و به دست آوردن حس حقیقی شفقت بر خلق سخن می گوید. او خودشناسی را، قدم به قدم، به ما می آموزد: از بی پناهی دوران نوزادی، تا دلیری ایثارگرانه.
در این سخنرانی کوتاه TED دانشگاهی، جواشیم دِ پوسادا یک آزمایش تعیین کننده در زمینه به تعویق انداختن لذت را توضیح می دهد . اینکه چطور از این طریق می توان میزان موفقیت افراد را پیش بینی کرد. همراه با نمایش فیلم بی نظیری از تلاش کودکان برای نخوردن مارشملو(نوعی شیرینی خمیری مانند)!













0 دیدگاه برای ““روری سوترلند” : درس های زندگی از یک کارمند شرکت تبلیغاتی”
دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.