“روری سوترلند” : درس های زندگی از یک کارمند شرکت تبلیغاتی
۱۰ آبان ۱۳۹۷تبلیغات با تغییر درک ما به ارزش یک محصول تجاری بیش از مقدار واقعی آن می افزایند. “روری سوترلند” ادعای جسورانه ای می کند که یک تغییر در ارزش ظاهری می تواند به اندازه ی چیزی که به آن ارزش “واقعی” می گوییم برای ما مهم باشد — و نتیجه گیری او پیامد های جالبی …
نوشتههای مرتبط:
فعال اجتماعی و نویسنده، ایزابل آلنده در این سخنرانی در مورد زنان و آفریندندگی و روشنگری در مورد فمینیسم و البته در مورد اشتیاق صحبت می کند
سردبیر بخش سلامت رویترز، ایوان اورانسکی هشدار می دهد که ما از یک اپیدمی پیششرط های نامعقول رنج می بریم (مانند دیابت بالقوه، سرطان بالقوه، و بسیاری دیگر). در این بحث جذاب از او نشان می دهد که چگونه بهداشت و درمان می توانند با صحبت دربارهی درس مهمی که از بیس بال می گیریم، …
قاتلان سایکوپات یکی از آن دسته چیزهایی است که باید آنها را در تلویزیون تماشا کرد، اما چه چیزی آنها را انگشت نما می کند؟ جیم فالن، دانشمند عصب شناس، درخصوص اسکن مغزی و تجزیه ژنتیکی صحبت می کند که ممکن است از مدارهای معیوب فیزیولوژیک (و نیز پرورشی) قاتلان پرده بردارد. در یک چرخش …
0 دیدگاه برای ““روری سوترلند” : درس های زندگی از یک کارمند شرکت تبلیغاتی”
دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.