“روری سوترلند” : درس های زندگی از یک کارمند شرکت تبلیغاتی
۱۰ آبان ۱۳۹۷تبلیغات با تغییر درک ما به ارزش یک محصول تجاری بیش از مقدار واقعی آن می افزایند. “روری سوترلند” ادعای جسورانه ای می کند که یک تغییر در ارزش ظاهری می تواند به اندازه ی چیزی که به آن ارزش “واقعی” می گوییم برای ما مهم باشد — و نتیجه گیری او پیامد های جالبی …
نوشتههای مرتبط:
دونده مفرط ری ذهاب مشتاقانه سفر پرزحمتش که منجر به شکستن رکورد پای پیاده به قطب جنوب شد را تعریف می کند — ۳۳ روزه با حداکثر سرعت دویدن بر روی برف
استاد با سابقه ی زبان انگلیسی، پاتریشیا رایان یک پرسش تحریک کننده مطرح می کند: آیا تمرکز جهان بر زبان انگلیسی جلوی گسترش ایده هایی که به زبانهای دیگر هستند را می گیرد؟ (مثلاً اگر اینشتین مجبور بود تافل بگذراند چه می شد؟) این یک دفاع با احساس از ترجمه و به اشتراک گذاشتن ایده …
همینکه پلاستیک تولید شود، (تقریبا) دیگر هرگز از بین نمی رود. میراندا ونگ و جنى یائو در سال تحصیلی دوازدهم خود، به تحقیق درباره باکتریهاى جدیدى پرداختند که قادر به تجزیه پلاستیک هستند– بویژه از طریق از بین بردن فتالاتها، که یکى از مواد مضر سازنده پلاستیک است. به طرز شگفت آوری، آنها پاسخ را …
0 دیدگاه برای ““روری سوترلند” : درس های زندگی از یک کارمند شرکت تبلیغاتی”
دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.