“روری سوترلند” : درس های زندگی از یک کارمند شرکت تبلیغاتی
۱۰ آبان ۱۳۹۷تبلیغات با تغییر درک ما به ارزش یک محصول تجاری بیش از مقدار واقعی آن می افزایند. “روری سوترلند” ادعای جسورانه ای می کند که یک تغییر در ارزش ظاهری می تواند به اندازه ی چیزی که به آن ارزش “واقعی” می گوییم برای ما مهم باشد — و نتیجه گیری او پیامد های جالبی …
نوشتههای مرتبط:
در این مدرسه در توکیو، کودکان پنج ساله ترافیک درست میکنند و پنجرههایی برای بابانوئل وجود دارد. بامزه ترین مهد کودک جهان توسط معمار تاکاهارو تزوکا طراحی شده است. در این بحث جذاب، او به ما درباره فرایند طراحی میگوید که چگونه به بچه ها اجازه میدهد که واقعا بچه باشند.
گونه های مختلف گندم، ذرت، و برنج که امروزه در دسترس اند با توجه به تغییر شرایط آب و هوا در آینده ممکن است قادر به بقاء نباشد. کری فولر در سخنرانی خود ما را به بانک جهانی بذر، که در کوههای یخی در نروژ ساخته شده می برد، مکانی که انواع مختلفی از غلات …
در دنیا، ۷٫۰۰۰ زبان وجود دارد که هر کدام آواها، واژگان و ساختاری متفاوت دارند. اما آیا زبانها، افکار ما را شکل میدهند. محقق حوزه ادراکی، لرا بورودیتسکی، با استفاده از نمونههایی مانند یک قبیله بومی استرالیایی که از جهتهای اصلی برای بیان چپ و راست و واژه های متعدد روسی برای رنگ آبی، راجع …
0 دیدگاه برای ““روری سوترلند” : درس های زندگی از یک کارمند شرکت تبلیغاتی”
دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.