“روری سوترلند” : درس های زندگی از یک کارمند شرکت تبلیغاتی
۱۰ آبان ۱۳۹۷تبلیغات با تغییر درک ما به ارزش یک محصول تجاری بیش از مقدار واقعی آن می افزایند. “روری سوترلند” ادعای جسورانه ای می کند که یک تغییر در ارزش ظاهری می تواند به اندازه ی چیزی که به آن ارزش “واقعی” می گوییم برای ما مهم باشد — و نتیجه گیری او پیامد های جالبی …
نوشتههای مرتبط:
اِمیلی آستِر (Emily Oster) آمار ایدز در آفریقا رو از دیدگاه اقتصادی از نو تجزیه و تحلیل میکند و به این نتیجهً حیرت آور می رسد که همهً چیزهایی رو که ما دربارهً شیوع HIV در این قاره می دانیم اشتباه است.
بعد از سخنرانی رابرت لنگ در مورد اریگامی در TED2008، برونو بودن با چالشی روی صحنه رفت — او یکی از شکلهای اریگامی پیچیدهٔ لنگ را با چشم بسته زیر ۲ دقیقه تا خواهد کرد. همراهش روفس کاپادچا ویولن سل میزند.
جی جی آبرامز عشق خود به رازهای نا دیدنی – شور و اشتیاقی که در فیلم ها و مجموعه های تلوزیونی اش نظیر کلاورفیلد، لاست و الیس به چشم می خورد – را تا سر منشا اسرار آمیزش، دنبال می کند
0 دیدگاه برای ““روری سوترلند” : درس های زندگی از یک کارمند شرکت تبلیغاتی”
دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.