یاسک اوتکا می پرسد: آیا طراحی می تواند روزنامه را نجات دهد؟
۷ آبان ۱۳۹۷یاسک اوتکا یک طراح فوقالعاده روزنامه و اهل لهستان است، طراحیهای او برای روزنامههای اروپای شرقی نه تنها جایزههایی برده است بلکه نرخ گردش کاری روزنامه را تا ۱۰۰ درصد افزایش داده است. آیا یک طراحی خوب میتواند روزنامه را نجات دهد؟ صرفا شاید.
نوشتههای مرتبط:
خالق ترئو (Treo) جف هاوکینز ما را ترغیب میکند تا نگاهی تازه به مغز بیاندازیم — تا آنرا نه به عنوان یک پردازشگر سریع، بلکه به عنوان سامانۀ حافظه ببینیم که تجربیات را ذخیره و بازپخش مینماید تا به ما کمک کند آنچه را که بعد رخ خواهد داد را، هوشمندانه، پیشبینی کنیم.
در نخستین روزهای فرهنگ دیجیتال، جارون لنیر به شکلگیری چشماندازی از اینترنت به عنوان یک منبع عمومی کمک کرد که در آن، انسانها میتوانستند دانش خود را همرسانی کنند — اما از آن زمان، این چشمانداز را جنبه تاریک فرجام آن تسخیر کرده است: دستگاههای شخصی که زندگی ما را کنترل کرده، اطلاعات ما را …
چین آزمایشگاه عظیمی از نوآوری است، این را آنجلا ونگ، متخصص در خرده فروشی میگوید و در این آزمایشگاه، همه چیز روی تلفنهای مردم اتفاق میافتد. پانصد میلیون مصرف کننده چینی — معادل جمعیت آمریکا، انگلیس و آلمان روی هم — مداوماً خریدهایشان را از طریق شبکه تلفن همراه انجام میدهند، حتی در فروشگاههای معمولی …













0 دیدگاه برای “یاسک اوتکا می پرسد: آیا طراحی می تواند روزنامه را نجات دهد؟”
دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.