چین چگونه آینده خرید را تغییر میدهد
۱۴ مهر ۱۳۹۷چین آزمایشگاه عظیمی از نوآوری است، این را آنجلا ونگ، متخصص در خرده فروشی میگوید و در این آزمایشگاه، همه چیز روی تلفنهای مردم اتفاق میافتد. پانصد میلیون مصرف کننده چینی — معادل جمعیت آمریکا، انگلیس و آلمان روی هم — مداوماً خریدهایشان را از طریق شبکه تلفن همراه انجام میدهند، حتی در فروشگاههای معمولی …
نوشتههای مرتبط:
فرانک گاری در گفتگویی گسترده و سرگرم کننده با شرکت کنندگان کنفرانس، نظرات خود را درباره ساختمانهای جدیدش، قدرت نهفته در شکست و فاکتور مهم گفتنِ: ‘و بعدش چه؟ ‘، در میان میگذارد.
۲۰ سال قبل، تیم برنرز- لی وب جهانی را اختراع کرد. او برای پروژه ی آینده اش، وبی را برای داده های باز و مرتبط می سازد که می تواند همان کاری را برای اعداد انجام دهد که وب کنونی برای کلمات، تصاویر، ویدیو انجام می دهد: بازگشایی داده های ما و دوباره تنظیم کردن …
۵۰ میلیارد دلار برای خرج کردن به شما داده شده، که با آن می توانید اول بیماری ایدز و یا گرمایش زمین را حل کنید؟ بیورن لومبرگ دانشمند علوم سیاسی از کشور دانمارک پاسخ های شگفت انگیزی دارد.











0 دیدگاه برای “چین چگونه آینده خرید را تغییر میدهد”
دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.