فروش و بازاریابی، فیلم ارائه‌های جذاب، کسب‌وکار

چین چگونه آینده خرید را تغییر می‌دهد

۱۴ مهر ۱۳۹۷

چین آزمایشگاه عظیمی از نو‌آوری است، این را آنجلا ونگ، متخصص در خرده فروشی می‌گوید و در این آزمایشگاه، همه چیز روی تلفن‌های مردم اتفاق می‌افتد. پانصد میلیون مصرف کننده چینی — معادل جمعیت آمریکا، انگلیس و آلمان روی هم — مداوماً خرید‌هایشان را از طریق شبکه تلفن همراه انجام می‌دهند، حتی در فروشگاه‌های معمولی …

چین آزمایشگاه عظیمی از نو‌آوری است، این را آنجلا ونگ، متخصص در خرده فروشی می‌گوید و در این آزمایشگاه، همه چیز روی تلفن‌های مردم اتفاق می‌افتد. پانصد میلیون مصرف کننده چینی — معادل جمعیت آمریکا، انگلیس و آلمان روی هم — مداوماً خرید‌هایشان را از طریق شبکه تلفن همراه انجام می‌دهند، حتی در فروشگاه‌های معمولی کنار خیابان. این تحول در آینده خرید چه معنی دارد؟ چیز‌های بیشتری درباره این کار معمول یاد بگیریم، وقتی دیگرهمه چیز خیلی راحت، خیلی منعطف و خیلی اجتماعی شده است.

0 دیدگاه برای “چین چگونه آینده خرید را تغییر می‌دهد”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “چین چگونه آینده خرید را تغییر می‌دهد” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

علوم پایه

پل روتموند کدهای نرم افزاری ای مینویسد که باعث میشود دی ان ای خودش را بشکل ستاره، یک چهره خندان و چیزهای دیگری دربیاورد. البته که این یک شاهکاره، اما همچنین یک نمایش خود سرهمبندی در کوچکترین مقیاسها است — با مفهومی بسیار بزرگ برای آینده ی ساختن چیزها.

سایر

هانس راسلینگ این تابستان در وزارت امور خارجه ایالات متحده سخنرانی می کند و از نرم افزار جالب حبابهای داده ای استفاده می کند تا رازهایی را درباره دنیای در حال توسعه آشکار کند. دنبال تجزیه تحلیل جدید در مورد چین و دنیای پس از کمک مالی که با نمایش داده های کلاسیک ترکیب شده، …

علوم مهندسی

ساختمان‌های مدرن با پنجره‌هایی از زمین تا سقف دارای پنجره هستند منظره‌های زیبایی را می آفرینند، اما به انرژی بسیار زیادی برای خنک شدن نیاز دارند. دوریس کیم سونگ بر روی ترمو-بایمتال ها کار می کند، مواد هوشمندی که مانند پوست انسان عمل می کنند، متحرک و حساس، و می توانند در یک اتاق در …