چین چگونه آینده خرید را تغییر میدهد
۱۴ مهر ۱۳۹۷چین آزمایشگاه عظیمی از نوآوری است، این را آنجلا ونگ، متخصص در خرده فروشی میگوید و در این آزمایشگاه، همه چیز روی تلفنهای مردم اتفاق میافتد. پانصد میلیون مصرف کننده چینی — معادل جمعیت آمریکا، انگلیس و آلمان روی هم — مداوماً خریدهایشان را از طریق شبکه تلفن همراه انجام میدهند، حتی در فروشگاههای معمولی …
نوشتههای مرتبط:
چگونه میتوانیم ارائه مطالب مؤثر داشته باشیم؟ این مقالات حاصل تجربه تعداد زیادی از سخنرانان و ارائه دهندگان متبحر مطالب از سرتاسر جهان است که میتواند کمک زیادی به شما در ارائه مطالب به شکل نه تنها “خوب” بلکه “عالی” داشته باشد. تجاربی که از مشاغل متعددی گرد هم آمده و میتواند انواع ارائه مطالب …
سِر مارتین ریس هم بعنوان ستاره شناس و هم بعنوان «فرد نگران نسل بشریت» زمین و آینده آنرا از دیدگاه کیهان شناسی بررسی میکند. او بر واکنش سریع برای جلوگیری از نتایج تاریک استفاده نادرست از پیشرفتهای علمی و تکنیکی تاکید میکند.
پل روتموند کدهای نرم افزاری ای مینویسد که باعث میشود دی ان ای خودش را بشکل ستاره، یک چهره خندان و چیزهای دیگری دربیاورد. البته که این یک شاهکاره، اما همچنین یک نمایش خود سرهمبندی در کوچکترین مقیاسها است — با مفهومی بسیار بزرگ برای آینده ی ساختن چیزها.
0 دیدگاه برای “چین چگونه آینده خرید را تغییر میدهد”
دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.