چین چگونه آینده خرید را تغییر میدهد
۱۴ مهر ۱۳۹۷چین آزمایشگاه عظیمی از نوآوری است، این را آنجلا ونگ، متخصص در خرده فروشی میگوید و در این آزمایشگاه، همه چیز روی تلفنهای مردم اتفاق میافتد. پانصد میلیون مصرف کننده چینی — معادل جمعیت آمریکا، انگلیس و آلمان روی هم — مداوماً خریدهایشان را از طریق شبکه تلفن همراه انجام میدهند، حتی در فروشگاههای معمولی …
نوشتههای مرتبط:
ازدحام خیابان ها مشکل تمام شهرهای بزرگ است٬ به خصوص در ساعات شلوغی. یوناس الیاسان نشان می دهد که چطور با ترغیب ماهرانه ی فقط درصد کمی از راننده ها به خروج از ترافیک٬ ازدحام در مسیرهای اصلی به خاطره ها خواهد پیوست!
در سال ۲۰۰۳، دهکده ی بودروس فلسطین، یک مبارزه ی ده ماهه بی خشونتی را برای جلوگیری از ساختن دیوار حائل در میان درختان زیتون شان بپا کردند. آیا در موردش چیزی شنیدید؟ خیر. جولیا باکا، فیلمساز برزیلی از ما میپرسد که چرا ما فقط به اعمال پر خشونت بین اسرائیلیها و فلسطینیها توجه میکنیم …
سیاست های محلی — مدارس، منطقه بندی، انتخابات شوراها — هرکجا زندگی کنیم بر ما اثر می گذارند. پس چرا بیشتر مردم عملا مشارکت نمی کنند؟ این بی تفاوتی است؟ ” دیو مسلین ” می گوید نه! او ۷ مانعی که ما را از مشارکت در جوامع خودمان باز می دارند، حتی وقتی به راستی …
0 دیدگاه برای “چین چگونه آینده خرید را تغییر میدهد”
دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.