چین چگونه آینده خرید را تغییر میدهد
۱۴ مهر ۱۳۹۷چین آزمایشگاه عظیمی از نوآوری است، این را آنجلا ونگ، متخصص در خرده فروشی میگوید و در این آزمایشگاه، همه چیز روی تلفنهای مردم اتفاق میافتد. پانصد میلیون مصرف کننده چینی — معادل جمعیت آمریکا، انگلیس و آلمان روی هم — مداوماً خریدهایشان را از طریق شبکه تلفن همراه انجام میدهند، حتی در فروشگاههای معمولی …
نوشتههای مرتبط:
پاتریشیا بورخات – فیزیکدان – دو مورد جدید از مواد اولیه جهان را برای ما روشن می کند: ماده تاریک و انرژی تاریک. این دو که روی هم رفته بیش از ۹۶ درصد آنچه در جهان وجود دارد را می سازند، قابل اندازه گیری یا مشاهده مستقیم نیستند ولی تاثیرشان در دنیا بسیار زیاد است.
گاهی پیش میآید که از یک تم خوشتان میآید و در عین حال دوست دارید رنگ دیگری را برای آن امتحان کنید. این کار چندان پیچیده نیست و به راحتی میتوانید رنگها را ترکیب کنید، قلمها و فونتهای جدیدی بسازید و افکتهای گوناگونی را آزمایش کنید. انتخاب رنگ جدید تم ۱) از سربرگ Design و …
جاکوب کولیر یک گروه تک نفره و نیروی طبیعت است.در یک اجرای پویا و رنگارنگ،او به بازسازی اتاق جادویی در خانه اش در لندن جایی که او آهنگ ها را تولید می کند،می پردازد و سه آهنگی را اجرا می کند که هر قسمت از آهنگ را خودش می خواند و هر ساز را می …
0 دیدگاه برای “چین چگونه آینده خرید را تغییر میدهد”
دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.