فروش و بازاریابی، فیلم ارائه‌های جذاب، کسب‌وکار

چین چگونه آینده خرید را تغییر می‌دهد

۱۴ مهر ۱۳۹۷

چین آزمایشگاه عظیمی از نو‌آوری است، این را آنجلا ونگ، متخصص در خرده فروشی می‌گوید و در این آزمایشگاه، همه چیز روی تلفن‌های مردم اتفاق می‌افتد. پانصد میلیون مصرف کننده چینی — معادل جمعیت آمریکا، انگلیس و آلمان روی هم — مداوماً خرید‌هایشان را از طریق شبکه تلفن همراه انجام می‌دهند، حتی در فروشگاه‌های معمولی …

چین آزمایشگاه عظیمی از نو‌آوری است، این را آنجلا ونگ، متخصص در خرده فروشی می‌گوید و در این آزمایشگاه، همه چیز روی تلفن‌های مردم اتفاق می‌افتد. پانصد میلیون مصرف کننده چینی — معادل جمعیت آمریکا، انگلیس و آلمان روی هم — مداوماً خرید‌هایشان را از طریق شبکه تلفن همراه انجام می‌دهند، حتی در فروشگاه‌های معمولی کنار خیابان. این تحول در آینده خرید چه معنی دارد؟ چیز‌های بیشتری درباره این کار معمول یاد بگیریم، وقتی دیگرهمه چیز خیلی راحت، خیلی منعطف و خیلی اجتماعی شده است.

0 دیدگاه برای “چین چگونه آینده خرید را تغییر می‌دهد”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “چین چگونه آینده خرید را تغییر می‌دهد” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

علوم مهندسی

فرانک گاری در گفتگویی گسترده و سرگرم کننده با شرکت کنندگان کنفرانس، نظرات خود را درباره ساختمانهای جدیدش، قدرت نهفته در شکست و فاکتور مهم گفتنِ: ‘و بعدش چه؟ ‘، در میان میگذارد.

علوم مهندسی

۲۰ سال قبل، تیم برنرز- لی وب جهانی را اختراع کرد. او برای پروژه ی آینده اش، وبی را برای داده های باز و مرتبط می سازد که می تواند همان کاری را برای اعداد انجام دهد که وب کنونی برای کلمات، تصاویر، ویدیو انجام می دهد: بازگشایی داده های ما و دوباره تنظیم کردن …

علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی

۵۰ میلیارد دلار برای خرج کردن به شما داده شده، که با آن می توانید اول بیماری ایدز و یا گرمایش زمین را حل کنید؟ بیورن لومبرگ دانشمند علوم سیاسی از کشور دانمارک پاسخ های شگفت انگیزی دارد.