فروش و بازاریابی، فیلم ارائه‌های جذاب، کسب‌وکار

چین چگونه آینده خرید را تغییر می‌دهد

۱۴ مهر ۱۳۹۷

چین آزمایشگاه عظیمی از نو‌آوری است، این را آنجلا ونگ، متخصص در خرده فروشی می‌گوید و در این آزمایشگاه، همه چیز روی تلفن‌های مردم اتفاق می‌افتد. پانصد میلیون مصرف کننده چینی — معادل جمعیت آمریکا، انگلیس و آلمان روی هم — مداوماً خرید‌هایشان را از طریق شبکه تلفن همراه انجام می‌دهند، حتی در فروشگاه‌های معمولی …

چین آزمایشگاه عظیمی از نو‌آوری است، این را آنجلا ونگ، متخصص در خرده فروشی می‌گوید و در این آزمایشگاه، همه چیز روی تلفن‌های مردم اتفاق می‌افتد. پانصد میلیون مصرف کننده چینی — معادل جمعیت آمریکا، انگلیس و آلمان روی هم — مداوماً خرید‌هایشان را از طریق شبکه تلفن همراه انجام می‌دهند، حتی در فروشگاه‌های معمولی کنار خیابان. این تحول در آینده خرید چه معنی دارد؟ چیز‌های بیشتری درباره این کار معمول یاد بگیریم، وقتی دیگرهمه چیز خیلی راحت، خیلی منعطف و خیلی اجتماعی شده است.

0 دیدگاه برای “چین چگونه آینده خرید را تغییر می‌دهد”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “چین چگونه آینده خرید را تغییر می‌دهد” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

جذاب و کاربردی در ارائه

هفته گذشته نکاتی عملی در باره ظاهر یک اسلاید برای ارائه عالی آوردیم، در این بخش به نکاتی اشاره می‌کنیم که با رعایت آن می‌توان نتایج خیره‌کننده‌ای ایجاد کرد، با ما همراه باشید. ۷- از bullet point درست استفاده کنید. این روشی عالی برای گفتن فهرست وار هر چیزی که نیاز دارید می‌باشد به گونه‌ای که …

آشپزی

هومارو کانتو و بن روچ مدیر “موتو”،‏ از یک رستوران در شیکاگو آمدند که راه های جدید طبخ و خوردن غذاها را امتحان کنند. ولی در ورای تفریح و تبدیل طعم ها، آن ها یک هدف جدی دارند: آیا ما می توانیم از تکنولوژی جدید غذایی به خوبی استفاده کنیم؟

روانشناسی و روانپزشکی

در مدرسه هاربور هنگ‎کنگ، سزار هارادا، به نسل بعدی فعالان محیط زیست اختراعات و دانش شهروندی را آموزش می‎دهد. کلاس درسش را به فضای بزرگ صنعتی منتقل کرده تا در آنجا کودکان با قدرت تخیل بالا بتوانند با چوب، فلز، شیمی، زیست شناسی و نورشناسی و گاها ابزار قدرتمند به خلق راه‎حلهایی برای تهدیدهایی بپردازند …